3.63 BYN
3.08 BYN
3.61 BYN
Нацыянальны лічбавы гандлёвы павільён Беларусі выдае вытворцам мільярдныя продажы
Нацыянальны лічбавы гандлёвы павільён паспяхова працуе на найбуйнейшых кітайскіх маркетплейсах і па асобных вытворцах выдае мільярдныя продажы. Аб гэтым у праекце "Пытанне нумар адзін" Агенцтву тэленавін распавёў першы намеснік гендырэктара СЗАТ "Кампанія па развіцці індустрыяльнага парка" Кірыл Карацееў.
Беларускія тавары прадстаўлены на 8 электронных пляцоўках, шырока вядомых у Кітаі. За паўтара года з моманту адкрыцця атрымалася зарабіць на продажах 5,5 млн долараў, і ўжо толькі ў 2023 годзе - 4,5 млн (высокі рост). І калі ў пачатку шляху было прадстаўлена ўсяго 10 пазіцый, сёння толькі ключавых тавараў парадку сотні.
Прысутнасць беларускай прадукцыі на замежных маркетплейсах - трэнд сучаснасці. У нашай пляцоўкі больш за 2 млн падпісчыкаў.