3.63 BYN
3.08 BYN
3.61 BYN
Шклоў і Жодзіна сталі гарадамі электробусаў, наступны адрас - гэта Наваполацк
Шклоў і Жодзіна сталі гарадамі электробусаў. Гэтыя сучасныя машыны ўжо ёсць у сталіцы і абласных цэнтрах, але так каб увесь горад электра, такое ўпершыню. І гэта як нельга лепш паказвае нашы магчымасці і пункты росту, якія створаны і развіваюцца дзякуючы Беларускай АЭС. Бо колькасць электракараў на нашых дарогах ужо перавысіла 11 тысяч.
Так, доля ў сегменце грамадскага пакуль невялікая, але сапраўды будзе расці, як абвяшчае праграма развіцця электратранспарту. Пры гэтым менавіта на электробусы ўсё часцей змяняюць свой пасажырскі транспарт расійскія гарады-мільённікі. Таму партфель заказаў у беларускіх прадпрыемстваў распісаны на паўгода, а то і год наперад. Самі ж вытворцы актыўна працуюць над уласнай кампанентнай базай.
Аб гэтым карэспандэнту АТН Святлане Лук'янюк распавялі падчас урачыстай цырымоніі перадачы "зялёных" аўто ў гарады Мінскай і Магілёўскай вобласці (відэа).