3.78 BYN
2.97 BYN
3.40 BYN
Пляцоўка магчымасцяў. Беларусь прапанавала свае прадукты на маштабнай выставе ў Токіа
Беларусь гэтымі днямі бярэ ўдзел у маштабнай падзеі ў Токіа. Міжнародная выстава прадуктаў харчавання і напояў ужо 50-я па ліку.
Паводле ацэнкі экспертнай супольнасці, гэта пляцоўка - галоўная падзея ў сваім профілі ў Азіяцка-Ціхаакіянскім рэгіёне. Беларускія прадпрыемствы прыехалі ўпершыню за доўгі час пасля пандэмійных абмежаванняў. На нашым стэндзе - як навінкі, так і тое, што ўжо ўпадабалі замежныя пакупнікі: дзіцячае харчаванне, малочныя і мясныя прадукты.
Японскае экспа - далёка не апошняе сёлета. У календары Белінтэрэкспа парадку 40 падзей. Наперадзе новыя рэгіёны Азіі і Афрыкі, у планах упершыню прэзентаваць беларускія брэнды ў Эфіёпіі, Намібіі, Угандзе, на Філіпінах і ў Тайландзе. Маштабна з нацыянальнай экспазіцыяй паедзем на выставу імпарту ў Шанхай і на шматгаліновую падзею ў Экватарыяльную Гвінею.