3.71 BYN
3.01 BYN
3.39 BYN
Больш веладарожак і новыя веласвятлафоры. Раскажам, як Мінск абнаўляецца да сезона
Мінск развівае экатрафік. У 2025 годзе плануюць павялічыць працягласць веладорожак, панізіць бардзюры, а яшчэ з'явяцца новыя веласвятлафоры.
Асаблівы акцэнт - на бяспеку. Абавязковае паніжэнне хуткасці ў паркавых зонах і ў цэнтры горада для арэндных самакатаў.
І вядома, узмоцнены кантроль за аматарамі рэзкіх манеўраў і язды па праезнай частцы.
Раскажам, ці дапаможа гэта знізіць аварыйнасць.
Мінск, мабыць, самы веласіпедны горад краіны, і інфраструктура пастаянна развіваецца. Бо двухколавыя даўно ўжо не проста забава ці вольны час, а паўнацэнны сродак перамяшчэння.
Цікавы факт. У Мінску, паводле даных статыстаў, на 100 хатніх гаспадарак прыходзіцца амаль 50 веласіпедаў. Гэта значыць, у кожнай другой сям'і са сталіцы ў карыстанні асабістыя двухколавыя. Такая формула - драйвер развіцця экалагічнага трафіку мегаполіса.
Веласіпеды, электраскутары, самакаты, сегвеі, дзясяткі варыянтаў экадэвасаў. Кожны выбірае на свой густ і пад пэўныя задачы (глядзіце відэа).