У Мінску актыўнымі тэмпамі ідзе рэканструкцыя пуцеправодаў.
Надземныя артэрыі - важны элемент транспартнай інфраструктуры Мінска. Бетонныя канструкцыі і пралёты мяняюць на новыя - тэрмін эксплуатацыі 50 гадоў.
Раскажам, як наводзяць масты твайго горада.
Рух - гэта жыццё горада. Па артэрыях сталіцы перавозяць сотні тысяч пасажыраў і тоны грузаў штодня. Важная кожная магістраль - як на зямлі ,так і над ёй.
Будаваць масты - няпростая задача. Яшчэ складаней - рэстаўраваць надземныя дарогі, разбіраючы іх дашчэнту. Для гэтага спецыялісты ўжываюць найноўшыя тэхналогіі і працуюць у рэжыме 24/7, каб рух твайго горада не стаў на паўзу. Так, у цэнтры ўвагі аўтааматараў пуцеправод на вуліцы Ваўпшасава. Разбяром гэтую будоўлю па дэталях.
Гэта жалезабетоннае збудаванне дэмантавалі да падставы і цяпер пралётныя будынкі і апоры з новых матэрыялаў, больш устойлівых да разбурэння і карозіі, устанаўліваюць лакальна - толькі на адной палове моста. Па іншай - арганізаваны рух транспарту.
Загружаная лакацыя ў цэнтры горада патрабуе асаблівых рашэнняў у працэсе рамонту. Напрыклад, на гэтым аб'екце ўпершыню выкарыстоўвалі адначасова два кансольна-шлюзовых краны для мантажу бэлек.
Тэрмін здачы аб'екта - 24 месяцы. Гэты мост плануюць здаць раней, нягледзячы на яго вялікі памер - 300 метраў у даўжыню, спецыялісты навучыліся рабіць сваю працу не толькі якасна, але і максімальна аператыўна.
Дырыжорамі транспартных патокаў выступаюць супрацоўнікі Дзяржаўтаінспекцыі. Іх задача - наладзіць рух па часовых развязках, сістэму аб'ездаў і з'ездаў з пуцеправодаў у статусе "на рамонце".
І ўсё ж кіроўцам твайго горада раяць выбіраць больш аптымальныя маршруты, з улікам магчымых затораў на участках будаўніцтва. Рух у аб'езд дапаможа часова разгрузіць транспартныя вузлы.